utorok 20. mája 2014

Vanilkove gelato

Gelato je talianske slovo pre  zmrzlinu.V preklade znamena frozen=zamrznuty.A ja musim povedat ze tato zmrzlina ktora sa pripravuje podla talianskej receptury je uplne spickova.Naozaj lahodna chut,jednoducha na pripravu a este raz to poviem : FANTASTICKA chut ...neuveritelna ....u mna osobne uplne ze najoblubenejsia (hlavne ten super pocit ked viete ze ste ju sami doma pripravili je na nezaplatenie )
                                                        Vanilkove gelato
Potrebujeme:500ml sladkej smotany
395 g kondenzovaneho mlieka
2 CL vanilkoveho extraktu
Postup:Do misky si dame vsetky ingrediencie a pomocou elektr,mixera si ich vyslahame az pokial sa nam to zhustne tak ze sa nam budu dat vytvorit jemne kopceky cize do polotuha( nesmie to byt vyslahane do tuha !!!!!) .Gelato si prelejeme do nadoby v ktorej to chceme zamrazit a dame do mraznicky na minimalne 5 hodin (ja som to tam mala cez noc )...Ja si vzdy gelato vytiahnem na par minut pred konzumaciou aby sa mi trosku roztopilo a lepsie naberalo .










Inspiracia:thechiappas

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára