štvrtok 29. mája 2014

Tiramisu podla sestier Chiappovych

Viem ze na internete je tolko kvalitnych receptov na tiramisu ze uz asi dalsi naozaj nepotrebujete.A vobec vam to nezazlievam ak prekrutite oci a odidete ale ..ja som proste presdvecena ze tento recept na tiramisu naozaj potrebujete.Ked som sa pustila do citania knihy Simply Italian od sestier Chiapovych ani som netusila ako strasne ma pohltli.V priebehu niekolko dni som vyskusala 5 receptov !! a kazdy jeden bol famozny.Kedze jeden pribuzny mal narodeniny a jeho najoblubenejsim dezertom je tiramisu.Takze volba bola jasna.Rozhodla som sa pre recept od sestier chiappovych pretoze ma lakal a na druhej strane som vedela ze to bude strasna dobrota.A veru nemylila som sa.V jednom tyzdni som ho pripravila az 2 krat a F sa ho nemohol dojest :)Odporucam !
Marsala je sladke vino ktore je idealne IDEALNE pre tiramisu.Cize ak chcete naozaj tiramisove nebicko v papulke nevahajte a doprajte si ho. :)
  
Tiramisu podla sestier Chiappovych
Potrebujeme:3 vajicka
3 PL krupicoveho cukru
250g mascarpone
2-3 PL kakaa
250ml Marsaly
250ml silnej kavy (ideal je vzdy espresso)
1 balicek dlhych piskot
Postup:Vajicko si rozdelime na zltok a bielok do dvoch rozdielnych misiek.K zltkom si pridame cukor a pomocou elektr.mixera vyslahame do bledej peny ,vmiesame mascarpone.Bielky vyslahame do tuha a opatrne vmiesame pomocou polievkovej lyzice k zltkom.
Piskoty si vzdy (iba rychle namocenie ) namocime do marsaly a potom do kavy,pekne poukladame do nadoby.Na piskoty rozotrieme penu posypeme kakaom a vsetko opat opakujeme.Napokon ulozime do chladnicky na minimalne 4 hodiny idealne cez noc.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára