nedeľa 25. mája 2014

Karamelove mlieko

Nedela rano,horucky,kasel zivot totalne pod psa a aby toho este nebolo malo..O chvilku cesta do prace kde stravim cely den ..A kedze momentalna situacia nie je vobec priazniva tak som si povedala ze si zivot trosku osladim :) A veru podarilo sa pretoze v priebehu hodiny som si pripravila 2 krat toto karamelove mlieko ktore je vysoko navykove a pokial neminiem cely karamel co som kupila a nevypreda sa vsetok v obchode myslim ze mam problem :)
Mimochodom ja som pouzila slany karamel ale ak ho nemate kludne pouzite obycajny karamel a len pridajte do pohara stipku soli :)
                                                          Karamelove mlieko
Potrebujeme:2 PL slanej karamelovej omacky
1 poh mlieka
1 cela skorica
muskatovy oriesok mlety
Postup:V hrnci si zohrejeme mlieko a celu skoricu az do takmer bodu varu.
Do pohara si dame  karamelovu omacku.Na to cez sitko prelejeme mlieko.Povrch posypeme stipkou muskatoveho orieska.Hotovo !






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára