pondelok 2. marca 2015

Rebarborovo kokosova pena

Dnes sa s vami chcem podelit o naozaj specialny recept.Specialny je preto lebo je z knihy mojej oblubenej Martinky z Dulce de leche.Sledujem ju od jej zaciatkov (mam na mysli tie ked som si ledva dokazala uvarit vajicko na tvrdo a vyhladovane a slintavo som sledovala jej lakavo vyzerajuci food blog)a preto mi az srdiecko podskocilo od radosti ked som si minuli tyzden kupila jej knihu.Vobec som to neplanovala.Navstivila som knihkupectvo a tam bola jej kniha.Okamzite som ju bez dychu prelistovala a zobrala so sebou...Bola to laska na prvy pohlad...Vrelo vam ju odporucam.Je to prekrasna kniha,uzasne fotky super kolaciky ....Myslim ze jedina kniha ktora sa mi paci na Slovenskom trhu ! (teraz si to neberte osobne)
Samozrejme uz mesiac mam neskutocne silno rebarborove chute a tak moj prvy recept musel MUSEL byt: Rebarborovo kokosova pena....
A to vam teraz priatelia musim trosku opisat ako neskutocne dobre chutila ta pena ! Az tak dobre ze som ju v priebehu tyzdna pripravila uz 3 krat a obavam sa toho ze som este ani z daleka neskoncila !!Musite vyskusat !
                                              Rebarborovo kokosova pena
Potrebujeme:250g rebarbory
50g cukru
1 PL medu
180ml slahacky
100ml kokosoveho kremu
amaretky
kokosove lupienky
Postup:Rebarboru ocistime a nakrajame na mensie kusky.V malom hrnci ju zmiesame s cukrom a medom a varime asi 10 minut domakka.Na zaciatku varenia mozeme pridat asi 2 PL vody.Dame vychladnut.
Zatial vyslahame slahacku.Vychladnutu rebarboru zmiesame s kokosovym kremom a opatrne primiesame slahacku.Navrstvime do poharov a odlozime do chladu aspon na 2 hodiny.Pred podavanim posypeme podrvenymi amaretkami a kokosovymi lupienkami.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára