štvrtok 5. marca 2015

Zelerova polievka

Ked je vonku poriadna zima nic nepadne lepsie ako tepla polievka.Ja som to dnes vyriesila touto vynikajucou zelerovou polievkou.Bola to pre mna velmi prijemna skusenost ...A urcite sa k nej opat vratim hoci nabuduce ju rozmixujem celu do hladka (samozrejme som si isla po svojom a nerozmixovala som ju na jemno ).Avsak polievka to bola velmi velmi dobra a obaja sme si na nej pochutili.
                                               Zelerova polievka
Potrebujeme:75g masla
1 PL olivoveho oleja
250g zelerovych stonkov,nakrajane na mensie kusky
100g nakrajanej cibule
100g nakrajaneho zemiaku
1 liter kuracieho vyvaru
sol,cierne korenie
Postup:V masle a oleji si podusime cibulu a zelerove stonky  10 minut a prikryjeme pokrievkou.Ale davajte si pozor aby vam zelenina nezhnedla.Pridame zemiak.Premiesame a pridame vyvar.Privedieme k varu a znizime plamen na najnizsie.Nechame bublat 30 minut.Ked je polievka hotova rozmixujeme si ju do hladka ponornym mixerom.Ja som si do svojho taniera pridala aj trosku smotany !











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára