piatok 26. apríla 2013

Domaci vanilkovy puding

Uz od detskych cias som obrovskym milovnikom pudingov.Je mi jedno aka prichut ci v akej forme sa nachadza...proste som na pudingoch zavisla.Ked som prisla do anglicka moja vasen bola z donutenia ukoncena pretoze...u nas doma sa robili iba tie kupovane praskove pudingy  a v Anglicku je obrovsky problem ich zohnat ...ROK som zila bez pudingu ...Doteraz nechapem ako som to zvladla...:)Nuz ale i v tich najtazsich casoch clovek nachadza tie najlepsie veci ..A tym ja pokladam tento domaci vanilkovy puding.A odvazim sa povedat ze to je ten najlepsi puding aky som kedy jedla.Uz nikdy nebudem kupovat pudingy ale dam si tu namahu a urobim si svoj vlastny a chutny.Ved napokon nie je nic lepsie ako home made.

                                        Domaci vanilkovy puding
Potrebujeme:2 2/3 poh plnotucneho mlieka,rozdeleneho
1/2 poh cukru(ak mate radsej sladsi puding pouzite 1/3 poh)
1/4 poh kukuricneho skrobu
1/4 CL soli(fakt to neprezente lebo neskor to budete lutovat :)
Zrnka z 1/2 vanilkoveho lusku alebo 2CL vanilkoveho extraktu
1 vajicko
Postup: V hrnci si zohrejeme 2 poh mlieka.
Vo vecsej miske si zmiesame cukor,kukuricny skrob,sol a zrnka z vanilkoveho lusku(ak ste sa rozhodli pouzit vanilkovy extrakt tak ten si pridame az neskor ok ?:)Pomaly si pridavame zvysok mlieka do toho co zohrievame.Vmiesame vajicko.V momente ked nam zacne mlieko vriet tak si ho pridame do kukuricneho skrobu a poriadne premiesavame.Opet si to vratime do hrnca a varime.Pomaly to premiesavame varechou.V momente ked nam to zacne vriet ,nechame to na ohni este 1 min.V tomto momente si pridame vanilkovy extrakt(ak ho pouzivate)a potom nalejeme do 6 misiek.Ulozime do chladu aspon na 2 hodinky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára