štvrtok 4. apríla 2013

Raspberry cookies

Všetci dobre vieme že dobrým keksíkom sa jednoducho nedá odolať.Myslím že nie je nič lepšie ak k vám príde návšteva či suseda na kus reči a pri čaji si pomaličky vyjedáte užasne keksíky ktoré ste sama upiekla.Pýcha vám nedá spávať a premýšlate čím by ste ešte viac mohli prekvapiť. Len čo som tieto malinové cookies vytiahla z rúry nedočkavo som na ne fúkala a aj tak ma moja pažravosť doviedla k tomu ze som si opeť dopálila cely jazyk.Nevadí.Stalo to za to .
Tieto cookies sú úplne jemnučké a rozpadávajú sa vám na jazyku a k tomu ta úžasná kombinácia s malinovým lekvárom(ja osobne som použila ten s jadierkami).



                                                     Raspberry cookies
Potrebujeme:
  • 2 1/2 poh hladkej múky
  • 1/2 CL prášku na pečenie
  • 1 poh masla,izbovej teploty
  • 3/4 poh cukru
  • 1 vajíčko
  • 1 CL vanilkového extraktu
  • 1 poh malinového lekvaru 
Postup:Rúru si predhrejeme na 150C.
Do misky si preosejeme múku a pridáme prášok na pečenie.
V dalšej miske si za pomoci elekt.mixéra zmiešame maslo a cukor.Pridáme vajíčko a mixujeme do hladka.
Pridáme múku a znížime rychlosť otáčok.Cesto nam zhustne.
Na plech vyložení papierom na pečenie si vytvorime male guličky a v strede vytvorime pomocou varechy jamku.Do nej si pridáme lekvár a dáme piecť na 22-24 min.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára