štvrtok 2. mája 2013

Nepeceny Passionfruit cheesecake

Uz su to dobre dva mesiace co som vam spominala tento cheesecake..Ako sa to stalo ze som doteraz nebola schopna o nom napisat a podelit sa s vami o tento poklad ?Netusim...Cas plynie az prilis rychlo a ja obcas proste nestiham...avsak teraz sa situacia zmenila a ja uz budem mat na blog omnoho viac casu co ma velmi VELMI tesi...Dufajme ze svoje slovo naozaj dodrzim..:)Tento cheesecake bol mojim druhym vytvorom a zatial najlepsi.Moj prvy peceny cheesecake nedopadol prave najlepsie (ouucc ) avsak po niekolkych rozhovoroch s profesionalmi som konecne aj ja zapadla do cheesecake kolaje...Najzaujimavejsia je ta chut ktora vas celkom opanta a vy si nedokazete pomoct a ani neviete ako ale prave vylizujete omrvinky z tretieho kusku..Citite sa previnilo ???..Nie??!!Uplne to chapem..nic mi nemusite vysvetlovat..Presne viem o com hovorite ..:)
                                         Nepeceny Passionfruit cheesecake
Na korpus potrebujeme:
250g keksov
100g masla,rozpusteneho

Na krem potrebujeme:
600g cream cheese
100g praskoveho cukru
1 CL vanilkoveho extraktu
210ml sladkej smotany

Na polevu
6ks passion fruit
praskovy cukor(podla chuty,cca 1CL)
Postup:Tortovu formu si namastime a na spodok si polozime papier na pecenie(tiez ho namastime ).
Susienky si rozdrvime a pridame rozpustene maslo.Vsetko dobre premiesame.A vysypeme na tortovu formu a roztlacime.Dame do chladu na 1hodinu.
V miske si pomocou elektr.mixerazmixujeme cream cheese,cukor a vanilkovy extrakt do hladka.
V dalsej miske si sladku smotanu vyslahame do polotuha a opatrne si ju pridame cream cheese.Vylejeme to na korpus.Uhladime a dame do chladnicky minimalne na 4 hodinky.
Pred podavanim si rozkrojime passionfruit a pridame cukor.Zmiesame a vylejeme na cheesecake.Ja osobne som to robila sposobom ze vzdy ked som odkrojila kusok,navrch som si vyliala 1-2 lyzicky passionfruit zmesy ...a bol to hotovy sen !


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára