sobota 28. júna 2014

Pecene vajicka s kukuricou a chorizom

Tak priatelia hoci mam pre vas prichystane 4 recepty a neviem sa dockat ked sa s vami o ne podelim ....ale toto je urgentne..Moje dnesne ranajky proste nemohli pockat...Pretoze toto jedlo mi totalne vyrazilo dych..Po prvom suste som behala po kuchyni ako lev v klietke neveriac ze ja som pripravila nieco tak BOZSKY chutne..Nemohla som to rozdychat a este stale mam problem tomu uverit..Viete ako to byva ...V zivote si budete pametat iba par jedal ktore vas prekvapia chutou a zamilujete si ich natolko ze budete o nich neustale snivat .a pre mna osobne je toto neskutocne jedlo ktore si navzdy zapametam (a samozrejme budem ho pravidelne robievat )..Bol to neskutocny gurmansky zazitok ...a som proste z toho mimo :)...A okrem toho takisto mi napadlo ze ak niekedy budem mat navstevu ktora bude u mna spat ..tak toto budu jednoznacna volba na ranajky ...Pretoze tak jednoduche ako to je ...je tam neskutocne dokonala kombinacia chuti a..mozno kukurica,chorizo,vajicka a smotana neznie ako svetoborna kombinacia ..ale opak je pravdou...Len si vezmime priklad ako to zlozilo mna :)
Recept je od Michel Roux Jr ktory je pre mna osobne neskutocnym vzorom a povazujem ho za geniusa ...nech to znie akokolvek nemozem si pomoct :) Jeho knihy musite mat doma v policke !!!!!!
                                                Pecene vajicka s kukuricou a chorizom
Potrebujeme:360ml smotany na slahanie
125g konzerva sladkej kukurice (zbavime sa nalevu)
60g choriza
4 vajicka
mleta paprika
toast
sol
cierne korenie
Postup:Ruru si predhrejeme na 200C.4 male ramekins si jemne natrieme maslom (ja som pouzila rozpustene maslo.)Na dno ramekin si nalejeme polievkovu lyzicku smotany na to si pridame polievkovu lyzicu kukurice a na vrch poukladame chorizo (ktore si nakrajame na tenke platky ).Opatrne rozbijeme vajicko do ramenkin (tak aby sa nam zltok nerozbil ).Dochutime solou a korenim.Pridame smotanu tak aby nam bolo vidno iba zltok.Opat dochutime a ramekins dame do hlbsieho plechu.Opatrne vlejeme vriacu vodu (do plechu ...a tak aby sa nam ziadna voda nedostala dovnutra ramekins.) tak aby siahala do polky ramekins.Dame do rury a pecieme 6 minut tak aby bielka boli upecene ale zltok este surovy.Po upeceni posypeme stipkou mletej papriky a papame :)














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára