streda 11. júna 2014

Jahodove cheesecake muffiny

Jedno rano pred niekolkymi dnami som sa prebudila s neskutocnou chutou na jahody.Bolo to naozaj fakt emergency a mala som pocit ak nezjem co najskor aspon jednu jahodu tak urcite skolabujem.A taketo nutkanie veru nemavam casto,verte mi.A tak som sa obliekla a utekala do prveho marketu kupit nie jeden maly balicek jahod ,ani ten o trosku vecsi pri ktorom by ste uz mohli mat pocit ze ste tento rok jedli jahody...ale ten najvecsi.Rovno cele kilo jahod pre mna .Ano iba pre mna.Samozrejme ze som este cestou domov nadzgavala akoby mi mal byt koniec.A tak napokon vznikli tieto jahodove cheesecake muffiny ktorych som sa nevedela dojest ..a hlavne utisili moju jahodovu slinu :)
                                                   Jahodove cheesecake muffiny
Potrebujeme:85g nesoleneho masla,izbovej T
115g cream cheesu (Philadelphia)
200 g krystaloveho cukru
1 PL citronovej kory
stipka soli
2 vajicka (velkost L)
60ml kyslej smotany
2 CL citronovej stavy
1/2 CL vanilkoveho extraktu
245 g hladkej muky
1CL prasku do peciva
1/2 CL sody bikarbony
200 g jahod (2 jahody nakrajane na 12 tenkych platkov ),nakrajanych na kusky
Postup: Ruru si predhrejeme na 190C..Do muffinovej formy si dame papierove kosicky.
V miske si zmiesame maslo,cream cheese,cukor,koru a sol.Po jednom vmiesame vajicka a pridame kyslu smotanu,citronovu stavu a vanilkovy extrakt.
Dobre premiesame a pridame muku,prasok do peciva a sodu bikarbonu.Opatrne vmiesame jahody.Cesto si rozdelime do muffinovej formy,na vrch dame jahodovy platok.Pecieme 18 minut.Po vytiahnuti z rury nechame vychladnut.


















1 komentár:

  1. Tento recept vyzerá fakt skvele! Hladám nejaký recept na jahodové muffiny na rodinnú oslavu a tento zatiaľ vyhráva (-:

    OdpovedaťOdstrániť