pondelok 23. júna 2014

Najlepsia ovsena kasa

Konecne  som vyskusala aj ovsenu kasu .Teda nieze by som ju nikdy predtym neochutnala ale nikdy to veru nebola ziadna slava ...Mozme sa bavit o tom ze som ju v podstate moc nemusela...Ale ked som natrafila na tento uzasny recept od Megan Gordon zmenila som nazor ..A musim povedat ze tato kasa je uplne fantasticka ...Mimochodom s javorovym sirupom je to neskutocne chutna :)

                                                  Najlepsia ovsenna kasa
Potrebujeme:1PL masla
1 poh (175g) ovsennych vlociek
780ml vody
240ml mlieka ( ja som ako vzdy pouzila plnotucne)
1PL cukru (ja som pridala trosku viac asi tak +polka PL)
1/2CL soli
mleta skorica (ale iba ak chcete )
Postup:V panvici si rozpustime maslo a pridame vlocky.Smazime pokial nam trosku zhnednu a krasne rozvoniavaju :)
Do hrnca si dame mlieko,vodu cukor sol (a ak chcete tak aj skoricu ) a nechame zovriet..Pridame vlocky..Znizime ohen na najnizsie a prikryjeme pokrievkou (nechajte malu medzierku aby mohla unikat para.Varime (pravidelne premiesame ) az pokial nam to zhustne a vlocky budu makke (25-30 min.)







                                      

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára