utorok 1. júla 2014

Kura s kuskusom ,medom a skoricou

Rychly a naozaj chutny recept.Pokial ma pamet neklame tak kuskus som doma este nepripravovala a toto bola moja premiera..So skoricou a matou to bola taka pre mna osobne zvlastna kombinacia...Ale naozaj chutna...Celu tuto porciu (ktora by vystacila pre 3 osoby ) som zjedla uplne sama v priebehu dna lebo to bolo lakave :)A nemohla som si pomoct.Urcite vyskusajte!
                                                  Kura s kuskusom,medom a skoricou
Potrebujeme:75 g blansirovanych mandli
2 PL olivoveho oleja
1 cibula ,nadrobno nakrajana
1 strucik cesnaku,nadrobno nakrajany
1 CL mletej skorice
125g kuskusu
1 PL medu
cca 250ml vriacej vody (ale mozte pouzit kuraci alebo zeleninovy vyvar)
125g uvareneho a vychladeneho kurata (ja som si uvarila jedno kuracie prso )
nastruhana kora z 1/2 citrona
stava z citrona (podla chuti )
1 PL nasekanej maty ci petrzlenu
sol a c.korenie na dochutenie
Postup:Mandle si vyprazime na panvici a nasekame na vacsie kusky .Odlozime na bok.
V panvici si rozohrejeme olej a pridame cibulu a cesnak.Na najnizsom ohni pomalicky vysmazame niekolko minut az pokial nam zmaknu.Pridame skoricu.Dobre premiesame a pridame ku kuskusu.Premiesame.A zalejeme vriacou vodou (do ktorej si vmiesame med ).Prikryjeme a nechame stat az pokial nam kuskus absorbuje vsetku vodu...Napokon kuskus premiesame vidlickou...Pridame kuracie kusky,mandle,citronovu koru a stavu,matu a dochutime.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára