streda 7. mája 2014

Kolac z arasidoveho masla a kakaovou polevou

Mala som mensie obavy ked som natrafila na tento kolac z jedneho americkeho foodblogu.To mnozstvo masla mi akosik nesedelo a mala som zly pocit ze to bude len dalsi kolac do kosa...Ale ALE kolac sa podaril nad moje ocakavania.F si ho vychvaloval (co sa veru nestava velmi casto ) a moji kolegovia sa ho takisto nevedeli dojest.
 
Kolac z arasidoveho masla a kakaovou polevou
Potrebujeme:2 poh hladkej muky
2 poh krystal.cukru
1/4 CL soli
1/2 poh natural bieleho jogurtu
2 vajicka
1 CL sody bikarbony
1 CL vanilkoveho extraktu
190g masla
1/2 poh arasidoveho masla
1 poh vriacej vody
Na polevu :4 PL kakaa
190g masla
6PL mlieka
450g praskoveho cukru
1 CL vanilkoveho extraktu
Postup:Ruru predhrejeme na 170C.
V miske zmiesame muku,cukor a sol.
V mensej miske si zmiesame jogurt,vajicka,sodu bikarbonu a vanilkovy extrakt.
V mensom hrnci si rozpustime maslo pridame k tomu arasidove maslo.Dobre premiesame a pridame vriacu vodu nechame bublat asi 10 sekund a odstavime z ohna.Arasidovu zmes pridame k muka/cukor  zmesi.Dobre premiesame a vmiesame jogurtovu zmes.Vymiesame do hladka.Cesto si nalejeme na velky plech.Uhladime a dame piect na 20 min.
Medzicasom si urobime polevu.V mensom hrnci si rozpustime maslo.Vmiesame kakao a napokon mlieko.Odlozime z ohna a pridame vanilkovy extrakt,praskovy cukor.Vymiesame do hladka (nebojte sa aj tak tam budu stale hrudky cukru ).Prelejeme este cez teply kolac a napokon nechame vychladnut.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára