nedeľa 4. januára 2015

Hamburger polievka

Ako som uz kedysi spominala moj manzel je kucharom v jednom Londynskom hoteli.Asi 99% ludi ktory nas stretnu su hlboko presvedceni o tom ze moj manzel takisto vari pre nas doma..A ja si nedokazem urobit ani vajicko na tvrdo....HA HA ...Samozrejme ze ma bavi ked mozem tieto teorie vyvratit..Hoci moj manzel je dobry kuchar za tych par rokov co sme spolu mohol pre mna uvarit dokopy ehm...hm...5 jedal ?..Naozaj ..Ked ma clovek stravit 15 hodin denne v kuchyni ..verte mi po prichode domov nechce nic ine iba sediet pred telkou a pit pivo ..a jeho maximalny pohyb bude ..zdvihnut si lyzicu k ustam :)
Avsak musim povedat ze tie jedla si naozaj dobre pametam..Tak napriklad na nasom prvom rande mi pripravil kuracie prsia s hribovou omackou (OCH to bola dobrota) a zemiakmi...A takisto mi pripravil  polievku z mleteho masa ktora bola dost podobna tejto..A nedokazala som sa jej dojest ! Bola tak neskutocne dobra ..ze som odvtedy nedokazala mysliet na nic ine ..az do momentu kym som ju uvarila a zaspominala si !
Tato vynikajuca polievka patri v nasej domacnosti medzi vysoko oblubene !!!
                                                    Hamburger polievka
Potrebujeme:1 kg mleteho masa
1 cibulu ,nakrajana na drobno
2 zelerove stonky,nakrajane na mensie kusky
3 cesnakove struciky,nakrajane na drobno
1 konzerva celych rajcin,po pridani do hrnca ich pomocou lyzice rozpucime
3 poh hovadzieho vyvaru
1 zelena paprika,nakrajana na male kocky
1 zlta paprika,nakrajana na male kocky
1 cervena paprika,nakrajana na male kocky
4 mrkvy,nakrajane na mensie kusky
5 zemiakov,nakrajane na mensie kusky
3 PL rajcinoveho pretlaku
sol
cierne korenie
2 CL suseneho petrzlenu
1/2 CL suseneho oregana
1/4 CL Cajun korenia
Postup:V hrnci si na stredne velkom ohni nechame zhnednut maso spolu s cibulou,zelerovymi stonkami a cesnakom..Hrniec dame z ohna prec a pomocou lyzice odstranime tak vela tuku ako sa vam podari.
Hrniec vratime naspat na ohen a pridame zvysok ingrediencii..A privedieme k varu ..Znizime ohen a nechame varit az pokial budu zemiaky hotove...
Papame s poriadnym krajcom chleba ! :)



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára