sobota 17. januára 2015

Toskanska fazulova polievka

Ako obvykle na zaciatku roka si vzdy dam slub ze budem jest viac polievok a nakoniec to skonci asi tak ze v celom roku pripravim polievku asi 3-4krat..Ak by som to mala skratit nie som polievkovy tip.Hoci si na nich pochutnam a mam ich naozaj rada ale ..proste ..v mojich ociach su strasne nudne.Obcas vsak natrafim na nieco co ma zaujme.Dokonca aj moj manzel len tak nadhodil ze tato polievka by sa mohla u nas varit castejsie..Co ma naozaj uprimne potesilo..A akosik nabudilo..Takze priatelia aj tento rok si slubujem ze bude uz naozaj polievkovy !
                                                               Toskanska fazulova polievka
Potrebujeme:2 PL olivoveho oleja
1 cervena cibula,nakrajana na drobno
1 strucik cesnaku,nasekani na drobno
1 mrkva,nakrajana na drobno
2 zelerove stonky,nakrajane na drobno
400g konzerva krajanych rajcin
1PL rajcinoveho pretlaku
600ml zeleninoveho vyvaru
2 (400gramove) konzervy fazule (ja som pouzila borlotti a cannellini)
75g malej cestoviny
sol a cierne korenie
Postup:Olej si zohrejeme v hrnci a pridame cibulu.Dusime cca 5 minut az pokial nam trosku zmakne.Pridame cesnak,mrkvu a zelerove stonky.A nechame smazit cca 5 minut.Pridame rajciny,rajcinovy pretlak,vyvar,sol a cierne korenie.Privedieme k varu a stiahneme ohen na najmensi a nechame bublat 20 minut(z casu na cas premesajte)alebo az pokial bude zelenina hotova.Po 20 minutach polku polievky rozmixujeme do hladka (ci uz normalnym mixerom alebo ponornym mixerom).Pridame fazulu a cestovinu.Pridame 200ml vody.Varime az pokial bude cestovina hotova.
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára