sobota 15. marca 2014

Pecene citronove risotto

Na tomto risotte je najvacsia sranda to ze pri nom nemusite stat a premiesavat ho aby sa vam nepripalilo.Proste ho date do rury a mate pokoj.Pecie sa 37-40 min to znamena ze mate dostatok casu upratat kuchynu (v ktorej to vyzera akoby tam vybuchla bomba ze ? nevravte mi ze som v tomto uplne sama ) a odpisat na vsetky emaily na ktore obvykle nemate cas.Co je podla mna uplna senzacia ..A ako bonus si napokon pochutnate na uzasnom risotte(o ktorom mate pocit ze ho pre vas pripravil niekto iny )ktore je velmi osviezujuce a + je tam parmezan.Kopec parmezanu.Uz som spominala ze mam slabost pre parmezan ???
                                                     Pecene citronove risotto
Potrebujeme:1 malu cibulu,nakrajanu
1 PL olivoveho oleja( ja som pouzila normalny olej,absolutne az do spiku kosti odmietem pouzivat olivovy olej na vysmazanie znici to chut a celkovo znehodnoti tak uzasny olej )
1 PL nastruhanej citronovej kory
2 CL nasekaneho cerstveho tymianu
1/2 CL susenych chilli papriciek
1/2 CL mleteho cierneho korenia
2 poh ryze (ja som pouzila Arborio)
950 ml kuracieho vyvaru
1 1/4 poh vody (ja som na tento krok totalne zabudla a preto bolo moje risotto suchsie ale chutovo este stale vyborne )
1 poh nastruhaneho parmezanu
sol
maslo na vytretie
Postup:Ruru si predhrejeme na 180C.Pekac na pecenie si vymastime maslom.
Nakrajanu cibulku si vymsazime do zlatava a pridame k nej tymian,susene chilli papricky,cierne korenie a citronovu koru.Dobre premiesame a len malinko zohrejeme.Vypneme ohen a odlozime nabok.Vo vecsej miske si zmiesame ryzu a parmezanu.Napokon si k tomu pridame cibulovu zmes a dobre premiesame.Nasypeme na pekac a zalejeme kuracim vyvarom a vodou.Dobre premiesame a dame piect do rury na 37-40 min.Po 20 min si to dobre premiesame.Po vytiahnuti z rury nechame trosku vychladnut 15 min a napokon osolime a dochutime .Ked servirujeme na vrch mozme pridat trochu citronovej kory,tymianu a parmezanu.















Inspiracia:Joy Wilson

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára