utorok 4. februára 2014

Pomarancove lievance s kuskami cokolady

Na lievance mam slabost a skusat nove variacie ma proste bavi.Prinasat nove kombinacie ktore sokuju vase chutove bunky beriem ako svoj novy full time job.Dnes mam pre vas pomarancovu exploziu lebo tieto lievancie su proste uzasne.Nedokazala som sa ich dojest na co som aj neskor doplatila a musela som si obliect leginy aby som sa citila lepsie.True story.Ja viem ze ich vyskusate lebo kto by im mohol odolat ??
                                              Pomarancove lievance s kuskami cokolady
Potrebujeme:1 1/2 poh hladkej muky
1 PL hnedeho cukru
stipka soli
3 CL prasku do peciva
1/2 poh kuskov cokolady
nastruhana kora z 1 pomaranca
1/4 poh pomarancovej stavy
1 poh mlieka
1 vajicko (velkost L)
1 CL vanilkoveho extraktu
45 g masla,rozpusteneho a vychladnuteho
olej na panvicu
Postup: V miske si zmiesame muku,hnedy cukor,sol a prasok do peciva.Vmiesame kusky cokolady,V dalsej miske si zmiesame pomarancovu koru,stavu a mlieko.Vmiesame vajicko a vanilkovy extrakt.V miske s mukou urobime vstrede jamku do ktorej nalejeme mliekovu zmes a potom roztopene maslo.Dobre premiesame a vysmazame na panvici.Podavame s javorovym sirupom,maslom,dzemom ...co len chcete :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára