štvrtok 6. februára 2014

Horuca cokolada s mini marshmallows

Budme k sebe uprimny kazdy z nas ma z casu na cas absolutne mizerny den.Hovorime o dnoch ked vsetko co chytite do ruky rozbijete,spadnete pred celou zastavkou,zmeskate dolezite stretnutie atd ..Jednoducho blbec den ze ? Aj vy ich neznasate tak ako ja ?a keby mozte tak najradsej zostanete cely den zababusena v perinach a ani sa nepohnete.Pre istotu...A tak som vam dnes priniesla tuto cokoladu lebo som si 100% ista (a samozrejme mam to aj overene )ze vam takyto den uplne vylepsi.
Odporucam vam ako obvykle pouzit vase oblubene kakao.
                                                        Horuca cokolada  s mini marshmallows
Potrebujeme:3-4 PL krystaloveho cukru (zalezi od toho ako sladke to chcete)
zrnka z polky vanilkoveho lusku
30g masla
2PL a 2 CL kakaa(ja som pouzila 3 PL )
2 poh mlieka
4 kocky bielej cokolady,rozsekanej na mensie kusky
mini marshmallows
Postup:Cukor si zmiesame so zrnkami z vanilkoveho lusku =vanilkovy cukor
V mensom hrnci si rozpustime maslo a pridame kakao a vanilkovy cukor.Dobre premiesame cize nam z toho vznikne taka pasta.Za neustaleho miesania si pridame pomaly mlieko.Zohrejeme na miernom ohni az sa nam zaznu tvorit bublinky a vtedy pridame cokoladu a miesame az pokial sa nam rozpusti...A mozme podavat ..:)


2 komentáre:

  1. ešte som nevidela robiť čokoládu takto z kakaa, ale nevyzerá to zle, bohužiaľ u nás som mini marshmallows asi ešte ani nevidela, ale raz, keď sa stane nejaký druh zázraku, to hádam vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Eli :)Ak ti mam pravdu povedat z mojho pohladu su mini marshmallows uplne to iste ako normalne velke...A povodne som ich tam aj chcela dat..ale kedze byvam v oblasti kde aj kysla smotana je tu v obchode vzacnost nemohla som kupit velke lebo mali iba male :D Cize pouzi velke ak chces ..a tato cokolada je pre mna chutovo vynikajuca nakolko v UK predavaju praskove cokolady ktore s cokoladou aka je na Slovensku nema naozaj nic spolocne..A tak som vyskusala tento recept a som nadmieru spokojna ...Uz som ju skusila niekolko krat a vzdy mi velmi chutila cize iba odporucam :)Prajem pekny den

      Odstrániť