sobota 1. februára 2014

Bananova granola

Nemohla som vas ukratit o tento uzasny recept na granolu.Samozrejme na mojom blogu mozte najst uz niekolko receptov ale kazdy jeden je iny a vzdy ked najdem novu variaciu,som proste sokovana ako dobre to chuti.A tak tu teraz sme s touto bananovou granolou ktora mi doslova vyrazila dych.Po upeceni vonala cela kuchyna po banananoch a chutila este lepsie..Cize ak idete v granolovom koci so mnou,tak ju proste MUSITE MUSITE MUSITE vyskusat.Pretoze verte mi ak si na ranajaky doprajete takuto dobrotu cely vas den bude uzasny aj keby mali vonku krupy padat :)
                                                       Bananova granola
Potrebujeme:3 poh (250g) ovsennych vlociek
1/2 poh (80g) celych mandli,nasekanych na vecsie kusy
1/2 poh (80g) tekvicovych jadierok
1/4 CL vanilkoveho extraktu(ja som pouzila pastu,este stale cakam na dozretie mojho extraktu)
stipka soli
3 PL kokosoveho oleja,rozpusteneho a trosku vychladnuteho
3 PL javoroveho sirupu,ale kludne mozte pouzit med
2 zrelsie banany,rozmackane vidlickou
Postup:Ruru predhrejeme na 200C.Plech si vylozime papierom na pecenie(samozrejme ze ja som nemala ziadny po ruke !!).V miske si zmiesame ovsenne vlocky,mandle,tekvicove jadierka,vanilkovy extrakt a sol.V dalsej miske si zmiesame banany,kokosovy olej a javorovy sirup(med) pridame to k ovsennym vlockam.Velmi dobre to premiesame .Nasypeme na plech a dame piect na 15-20 min .Po 10 min to premiesame,





Inspiracia:www.greenkitchenstories.com
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára