piatok 22. februára 2013

Chocolate chip scones

Myslím že tento deň bude pre mňa pamätný.Po prvý krát vo svojom živote som upiekla Chocolate chips scones.Avšak to nie je všetko:Boli neuveriteľné ba priam až famozne.Ano,priatelia dobre ste počuli:FA-MO-ZNE.A nielen to i okolnosti za ktorých vznikli boli celkom čudné-20:23 a ja som nejakou náhodou(doteraz mne záhadnou)natrafila na internete na tento recept.A keďže som mala všetko doma povedala som si:Prečo nie ?? :)A už som cupkala do kuchyne.......
                                             CHOCOLATE CHIP SCONES
Prísady:1/2 poh mlieka
            1 vajíčko
            1/2 ČL vanilkového extraktu
            2 poh hladkej múky
            2 ČL prášku do pečiva
            1/2 ČL soli
            125g masla (priamo z chladničky a nakrájané na menšie kocky)
            3 PL cukru
            1 poh čokoládových kúskov (je iba na vás či tmavej,mliečnej,bielej)
Postup:Rúru si predhrejeme na  220C.
           V miske si zmiešame mlieko a vajíčko.
            Do ďaľšej misky si dáme múku,soľ a prášok do pečiva.Premiešame.
           Do múky si pridáme maslo ktoré si zapracujeme do múky prstami až pokiaľ nám
           vzniknú malinké hrčky veľkosti hrášku.Pridáme si cukor a čokoládu.Dobre premiešame.
           Do múky si pridáme 1/4 poh mlieka s vajíčkom do ktorého si hneď pridáme vanilkový extrakt. (zbytkom potrieme scones ešte pred pečeným).
           Opatrne si to všetko zmiešame s varechou.Cesto si vyklopíme na povrch posypaný múkou a miesime  to presne 12 krát(12 je magické číslo,nad 12 je to na vlastné riziko :)
           Potom si cesto vyvaľkáme do tvaru kruhu (min 1 cm hrúbka),nakrájame a položíme na plech s papierom na pečenie.Pred pečením si to natrieme zbytkom mlieka a pečieme 10-15 min až do zlatava.
          
           

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára