streda 27. februára 2013

Brusnicové cookies s kúskami bielej čokolády


Myslím že som ešte nikdy nespomenula ako veľmi milujem výzvy.Hlavne čo sa týka jedla.Rada objavujem a učím sa nové veci.Mám obrovskú radosť vždy keď vyskúšam niečo nové a ono sa to nielen podarí ale je to aj chutné.To že mojou slabinou sú cookies už nie je žiadna novinka.:)Mohla by som ich jesť od rána do večera a aj tak ich nikdy nebudem mať dosť.Nepoznám to slovo "prežratá".A navyše odkedy bývam s priateľom zvykla som si mať vždy pár v mrazničke.Takže keď mám na ne chuť proste ich hodím do rúry a za pár minútiek si na nich pochutnávam.Jednoduché a tak úžasné.Čo ma zaujalo na tomto recepte bol fakt že cookies sa nepiekli hneď ale museli sa z nich vytvoriť take malé "salámky" ktoré išli na hodinku do chladničky.Následne sa nakrájajú a dajú sa piecť ...Nemohla som uveriť a pochopiť čo to vlastne odo mňa chceli ??? (skrížené oči nechápavý výraz :)Som rada že som ich vyskúšala .A myslím že aj všetci moji kolegovia :)
                                          Brusnicové cookies s kúskami bielej čokolády
 Prísady:175 g masla izbovej teploty
             85 g cukru
             1/2 ČL vanilkového extraktu
             225 g hladkej múky
             75g bielej čokolády(posekanej na kúsky)
             75g sušených brusníc(mne sa pri brusnicách roztriasla ruka a preto som ich pridala  
                   omnoho viac :)
Postup:Zmiešame si maslo,cukor a extrakt s drevenou vareškou.Vmiešame do toho múku,s čokoládou a brusnicami.Cesto sa bude zdať na prvý pohlad celkom ťažko spracovateľné.A preto sa nesmiete vzdať a použiť vlastné ruky :)Po pár mitútach si z cesta vytvarujeme take salámky.Je úplne na vás či 3 menšie alebo 2 väčšie.Poriadne zabalíme do folie a dáme do chladničky odpočívať minimálne na 1hodinu.Potom ich vytiahneme,nakrajame (min 1 cm hrúbka )a poukládame na plech vyložení
 papierom na pečenie.Pečieme pri 180C aspoň 12-15 min.(Po vytiahnuti sa budú zdať nedopečené
lebo budú ešte mäkkučke ale po vychladnutý budú tuhšie)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára