štvrtok 28. februára 2013

Bazalkové pesto

Dnes som si opäť splnila jeden z mojích snov.Už to je poriadne dlhá doba čo všade na internete,knihách a v obchodoch vždy natrafím na pohár pesta/recept/obrázky.Človek si pomyslí:Kúpim si to a vyskúšam či tomu prídem na chuť.A áno mala som slabú chvíľku kedy som ten pohár držala v ruke s cieľom hodiť si to do špagiet...ALE ...nemohla som.Proste som si povedala že všetko čo môžem vyprodukovať v mojej kuchyni nepotrebujem kupovať.A toho sa držím.Milujem home made produkty.Chcem si byť proste istá surovinami ktoré tam pridávam a navyše že bazalkové pesto bude naozaj bazalkové :) A tak sa dnes stalo.Priatelia s radosťou vám oznamujem že dnes sa v mojej kuchyni úspešne zrodilo moje prvé a ozajstné bazalkové pesto.Konečne už aj ja môžem povedať že viem ako chutí pesto a navyše že si ho doma v tom mojom laboratoriu aj vyrábam :)
                                       Bazalkové pesto
Prísady:50g píniových orieškov
            večšia hrstka bazalkových lístkov (dobre dajme tomu 2 hrste :)
            50 g parmezánu
            150 ml olivového oleja
            1 strúčik cesnaku (kľudne môžte aj 2 :)
Postup:Píniové oriešky si opražíme .Spolu s ostatnými surovinami ich vysypeme do kuchynského robota.A melieme,sekáme a drtíme až pokiaľ nebudeme mať úžasne vyzerajúce a neskutočne voňavé pesto :)V chladničke vám vydrží 2 týždne.
P.S.:Aj vy ste prekvapený aké ľahké to bolo ? :)Som strašne vďačná za tie krásne poháre !Made with Love :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára