pondelok 6. júla 2015

Granola s olivovym olejom a javorovym sirupom

V poslednych mesiacoch som sa snazila usporiadat si zivot a myslienky potom burlivom obdobi ktore mi prehodilo zivot hore nohami.Kompletne sa zmenil.Dostala som facku ktoru som si zasluzila a padla som na dno o ktorom som si myslela ze ani neexistuje.Tak hlboke dno...Zufalo som sa snazila najst vnutorny pokoj.Prebudit sa s kludnou myslou,mysliet na nic ,bez obav ,strachu,neistoty a nikdy nekonciacich slz..Ked mi bolo najhorsie a bola som presvedcena o tom ze v zivote uz nic nemam..Zacala som citat svoj vlastny blog.Boli posty na ktorych som sa smiala a boli posty ked som plakala lebo som presne videla a citila ako mi vtedy bolo ked som pisala...Ked som zacala tento blog pred 2 a pol rokmi ..nevedela som co robim..a hlavne ani ako to mam robit.Vsetko co som chcela bolo zdielat moju vasen pre jedlo.Lebo to ma vzdy robilo neskutocne stastnou.V dobrych i zlych casoch .V akukolvek hodinu vsetko co potrebujem je postavit sa za hrnce ,zapat ruru a je mi fajn.Tak fajn ze je len malo ludi ktory to pochopia...Zmenila som sa..Naskakuju mi zimomriavky pri predstave ako velmi ..2 a pol roka nie je az tak vela ...ale mam pocit ako by bol minimalne 10 rocny rozdiel medzi mnou vtedy a mnou teraz...Mat blog je vyhodou hlavne vdaka tomu ze zachytava vas zivot ..No je omnoho lepsie ak mate ludi ktory vas navstevuju a podporuju ! Zdielaju podobne pocity a hlavne radi travia cas v kuchyni presne ako ja ! Je to neskutocne ! A tak sa chcem podakovat vsetkym ktory navstevuju tento blog ...Robite mi radost a davate mi energiu pokracovat priatelia ! .....
Moj prvy recept na tomto blogu bola Granola.Odvtedy som ich pripravila uz niekolko ..Vzdy ine variacie ..Zboznujem granolu na ranajky s mliekom,jogurtom nejakym tim ovocim ci medom...Ale moja najobluebensjia kombinacia je :biely jogurt a granola..Mohla by som to jest kazdy den ..Dnes prinasam recept na tuto granolu s olivovym olejom a javorovym sirupom ktoru som upiekla prednedavnom ...trosku rozcitene pri spomienkach ..Je to naozaj vyborny recept ..A hlavne krasne vonia ..
                                                    Granola s olivovym olejom a javorovym sirupom
Potrebujeme:300g ovsennych vlociek
125g tekvicovych jadierok
130g slnecnicovyh jadierok
50g kokosovych lupienkov
135g pekanovych orechov
85g hnedeho cukru
1/2 CL soli
175ml javoroveho sirupu
120ml olivoveho oleja
Postup:Ruru si predhrejeme na 150C.Plech vylozime papierom na pecenie.
Do misky si dame vlocky,tekvicove,slnecnicove jadierka,kokosove lupienky,pekanove orechy,cukor a sol.Vsetko dobre premiesame.Pridame javorovy sirup a olivovy olej.Poriadne premiesame a vysypeme na plech.Uhladime a dame piect na 45 minut.Kazdych 15 minut premiesame.Po vytiahnuti z rury nechame uplne vychladnut.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára