štvrtok 8. januára 2015

Jahnacie kotlety podla Jamieho Olivera

Pocas pracovnych prestavok sa vzdy bavime o jedle.A tak sme sa kedysi dostali k debate o jahnacich kotletach ktore si jeden kolega vychvaloval do nebies a ja som zahanbene priznala ze som ich nikdy este neochutnala..Samozrejme netrvalo dlho kym som u masiara uvidela tieto kotlety..Nadsene som ich kupila (hoci moja penazenka bola potom podstatne lahsia..)a vygooglila tento recept od Jamieho...Mne osobne tieto kotlety velmi chutili hned po upeceni ked mali este krasne ruzove masko...Ale netrafilo som chute mojho manzela ...lebo z nepochopitelnych pricin jemu jahnacinka smrdi a preto si moc nepochutil...Ale nevadi,,ostalo viac pre mna :)
                                              Jahnacie kotlety podla Jamieho Olivera
Potrebujeme:male zemiaky (ja som mala dokopy asi 500g)
hrst cherry paradajok
6 ks jahnacia kotleta
olivovy olej
hrst oliv (s kostkou )
5-6 ks cesnakovych strucikov
sol
cierne korenie
2-3 vetvicky rozmarinu
Postup:Zemiaky si uvarime az do makka.
Jahnacie kotlety si vysmazime na olivovom oleji az do zlatava ( na najvyssom ohni).Odlozime na tanier.Na tu istu panvicu si dame uvarene zemiaky a poharom ich rozpucime..Vysmazame az pokial nam trosku zhnednu.K zemiakom pridame paradajky,olivy ,cesnakove struciky.Osolime,okorenime.Pridame rozmarin a olivovy olej.Premiesame a dame do formy v ktorej budeme piect kotlety.Na vrch ulozime kotlety a dame piect 20-30 min (ak chcete mat well done tak pecieme o 5-10 minut dlhsie) pri 190C.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára