streda 7. januára 2015

Taliansky burger

Moj manzel ma teraz par dni volna a kazdy den ma bombarduje otazkou :Co budeme mat dnes na veceru ?Obcas viem hned co budeme jest,niekedy mame to co nam chladnicka da a inokedy cele hodiny hladam na internete ci v knihach nieco co by proste zachytilo moju pozornost...Proste taka vecera dokaze byt obcas bolestiva ....hlavne ak vam sedi za stolom vyhladovani chlap ktory nedockavo klope vidlickou na stol....A tak som sa akosi dostala k tymto Talianskym burgerom...Mimochodom moj manazer je polovicny Talian a ked som sa ho spytala ci vobec niekedy pocul o Talianskych burgeroch tak sa na mna pozeral akoby som cestou do prace  narazila do stlpa a este stale mam mensi otras...Cize uprimne povedane..Pochybujem ze nieco ako prave Talianske burgre existuje ...Ale ja si to celkom rada namyslam a tak im ponechame nazov.:)
Tieto burgre su naozaj vyborne ,pochutili sme si na nich a este ich urcite budeme opakovat ! :)
Kedze som bola v tom nadseni ze konecne idem pripravovat svoje prve burgre ..celkom som zabudla pridat bazalku :) A v obchode som zohnala iba sladku papriku ...ale vysledok bol aj napriek vsetkemu uplne neskutocni :)
                                                             Taliansky burger
Potrebujeme:500g mleteho hovadzieho masa
1 vajicko
1 paprika
2 PL petrzlenovej vnate
1 PL tymianu
1 PL rozmarinu
2 PL bazalky
Postup:Papriku si nakrajame na male kocky.Petrzlenovu vnat,tymian,rozmarin a bazalku si nasekame na drobno.
Do misky si dame maso,vajicko,papriku a zvysok ingrediencii.Poriadne premiesame.Dochutime solou a ciernym korenim..Vytvarujeme si gulky ktore dlanami trosku utlacime ....Vysmazime a mozme papat.
Ja som svoje burgre servirovala..na ciabatte s tatarskou (doplnok mojho manzela) a rukolou.A bolo to neskutocne dobre :)

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára