piatok 18. júla 2014

Ribezlove cookies s kuskami cokolady

Cookies proste milujem ale iba ak su upecene spravne,,To znamena v strede krasne makkucke a na okrajoch chrumkave...Ziadne tvrde kamene ktorymi mozte rozbijat okna (verte mi v zivote som sa stretla uz z hocicim a preto presne viem ako ma vyzerat dokonala cookie)..
Ak vam mozem poradit ..ak sa ocitnete niekedy v Londyne urcite ochutnajte Bens cookies na Oxford street...Vecna vdaka ze tam v okoli nepracujem inak by som nejedla nic ine iba kokosove cookies a double chocolate ,,a s cajom by som si dala uzasne peanut butter cookies...Bens cookies su proste najlepsie na svete !!!
Ale teraz k teme...Tento recept mam z jedneho polskeho blogu :Moje wypieki ..a su naozaj bombasticke ! Hlavne ak chcete cookie zmenu :)
Ribezlove cookies s kuskami cokolady
Potrebujeme:125g masla(izbovej T)
150g hladkej muky
3 PL mletych mandli
150g krupicoveho cukru
1 vajicko(izbovej T )
1 CL vanilkoveho extraktu
100g cokoladovych kuskov
150g cervenych ribezli
Postup:Ruru si predhrejeme na 190C.Plech si vylozime papierom na pecenie.
V miske si zmiesame maslo,muku,mlete mandle,vajicko a pridame vanilkovy extrakt(miesame az pokial bude cesto hladke a jemne )..Pridame cokoladove kusky vsetko poriadne premiesame a pomocou dvoch polievkovych lyzic si urobime male kopky ktore poukladame na plech a pritlacime lyzicou (aby boli trosku pripucene )...Na vrch poukladame ribezle a dame piect na 10 minut.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára