sobota 14. júna 2014

Ceresnovy clafoutis

Uz je tomu strasne dlho co som natrafila na tento francuzsky kolac.A ak mam pravdu povedat mala som z neho mensie obavy lebo som nevedela co mam od neho ocakavat.Navyse  pocas pecenia som mala problemy(ale za to moze rura ktore opat zacala blbo piect ) a to:Ked som kolacik vytiahla po 40 minutach pecenia v strede bol este stale surovy .a tak som ho dala naspat na dalsich 10 minut.
Vecsinou sa tato dobrota pripravuje z ceresni ...A je len na vas ci si ceresne vykostkujete alebo v nich kostku ponechate.(ja som ich tam nechala )Ale v zasade sa to len odporuca kvoli arome.Ale potom pozor na zuby :)
Dalsia vec ktoru musim spomenut je :Nie je to extremne sladky kolac.Mne osobne tak naozaj chutil..ale F ako chlap s tim mal problem..Ale mozno je to naozaj ze :100 ludi 100 chuti.
Ale napokon musim uznat ze kolac bol vynikajuci a urcite ho toto leto este upeciem :)
Ceresnovy clafoutis
Potrebujeme:230g ceresni
3 vajicka
1/3 poh hladkej muky
1/4 poh krystaloveho cukru
1 poh mlieka
1 CL prasku do peciva
Postup:Ruru predhrejeme na 180C.Formu na pecenie si namastime,vysypeme mukou.Nasypeme do nej ceresne (je len na vas ci ich aj vykostkujete)
V miske sme zmiesame vajicka,muku a pridame cukor,prasok do peciva.Opatrne vmiesame mlieko.Cesto vylejeme na ceresne.Dame piect do rury na 40min.Podavame hned po vytiahnuti z rury.Ja som clafoutis posypala praskovym cukrom .








2 komentáre:

  1. ... receptík vyzerá super ... vyskúšam keď dozrú višne ... už som robila tvoje jahodové muffinky, ktoré boli fakt úžasné - asi najlepšie, ktoré som doteraz skúšala ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma naozaj tesi ze sa tak podarili :) Hej tento receptik je uplne super a s visnami to bude veru paradna dobrota :)

      Odstrániť