sobota 25. januára 2014

Tvarohovo pomarancovy kolac

Tento recept som nasla na jednej slovenskej stranke :akosatorobi.sk,,,.a bola to veru laska na prvy pohlad (ehm myslim mna a tento kolac ).Hned po vzhliadnuti videa som vedela ze ho musim urobit co najskor.A tak ked som v robote skoncila skor,bezala som si kupit vsetky ingrediencie a pustila som sa do vypekania.Recept je jednoduchy a velmi velmi chutny.Cize ak naozaj neviete co upiect doprajte si tento kolacik a poteste seba aj svojich blizkych :)
                                               
                                                    Tvarohovo pomarancovy kolac
Potrebujeme:125g masla,nakrajane na mensie kocky
235g hladkej muky
210g krupicoveho cukru
1 zltok
1 PL citronovej stavy
800g tvarohu
nastruhana kora z 2 pomarancov
stava z 1 pomaranca
4 vajicka
pomaranc na ozdobu
Postup:Do misky si dame maslo,175g muky,60g cukru,citronovu stavu a zltok.Pomocou ruk si z toho vypracujeme cesto,dame do chladnicky na 30 min.Po vytiahnuti z chladnicky si cesto vyvalkame a dame do tortovej formy (23cm),prikryjeme papierom na pecenie a nan nasypeme fazulky.Dame piect na 20 min pri 175C.
V dalsej miske si zmiesame tvaroh,zvysni cukor a muku,vajicka,koru a stavu.Z rury si vytiahneme cesto,odstranime papier a fazulky a nalejeme nan tvarohovu zmes.Pekne uhladime a dame piect na 50 min (pri 175C).Po vytiahnuti z rury nechame vychladnut a ozdobime platkami pomaranca.





















Recept je z Akosatorobi.sk


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára