piatok 3. januára 2014

Kuracie prsia s ciderom,bylinkami a horcicou

Co sa tyka varenia bez najmensich problemov hned priznavam ze som uplny zaciatocnik.Mama ma ako dceru nikdy nenaucila varit a tak ked som odisla z domu veci som vzala do vlastnych ruk.Bola to velmi bolestiva cesta ked sa pozrieme na fakt ze som nedokazala urobit vajicko natvrdo,kuracia polievka sa mi jednoducho vyparila,cokoladu co som si zohrievala v mikrovlnke sa mi spalila,ryzu som uvarila tak ze som ju z hrnca uz nikdy nedostala,kuracie prsia som raz podavala hostom napoly surove (tak som sa hanbila )...a je este velmi vela pripradov a pribehov ake katastrofy som v kuchyni zazila.Nesmejte sa prosim :)Ale potom ked som uz varenie celkom vzdala sa mi zacalo darit.A tak som pokracovala.Dnes uz mam celkom slusny repertoar comu vdacim internetu,kucharskym kniham,GoodFood magazinu a Jamieho Olivera casaku.A tak raz za cas ma naozaj bavi varit (prosim nesmejte sa ).Ked som v najnovsom cisle GoodFood nasla tento recept vedela som ze ho musim vyskusat.O tom ze bude chutovo vyborny som nepochybovala.Kombinacia cideru a celozrnnej horcice je proste nerozdelitelna ( ale samozrejme musite sa naucit ju milovat : )
V recepte mate pouzit celozrnnu horcicu .Pochadza z Francuzska a je naozaj....zvlastna..na chlieb by som si ju teda urcite nenatrela ...ale vo vareni je absolutne vyborna :)Ak vsak nezozeniete celozrnnu horcicu myslim ze sa nic nestane ak pouzijete i kremzsku.
Ja som urobila tento recept z mensej davky.
                                                     Kuracie prsia s ciderom,bylinkami a horcicou
Potrebujeme:1 PL olivoveho oleja
750g kuracich prs,nakrajanych na vecsie kusky
2 cibule,nadrobno nakrajane
2 cesnakove struciky,nadrobno nakrajane
400 ml cideru
175g creme fraiche
2 PL celozrnnej horcice
petrzlenova vnat ( za hrst )
a par vetviciek tymianu,pouzijeme iba listocky (1/2 PL)
uvarena ryza
Postup:Na panvici rozohrejeme olej a vysmazime kuracie prsia,z kazdej strany aspon 3-4 min az do hneda.
Vytiahneme z panvice a odlozime na tanier.Do panvice dame cibulu ktoru si vysmazame 3 minutky potom pridame cesnak a nechame 1 min vysmazit.Napokon pridame cider a privedieme ho k varu .Pridame kuracie prsia,prikryjeme a nechame bublat pri znizenom ohni 10 min.Po 10 minutach pridame creme fraiche,horcicu a bylinky.Nechame bublat dalsich 5 minut a napokon osolime,okorenime.a mozme papat.





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára