streda 21. augusta 2013

Zebra babovka

Pred niekolkymi dnami sme mali celkom uprsane dni a miesto zmrzliny a nekonecnych letnych salatov som dostala chut na nieco hrejive.A tak konecne prisla rada aj na klasicku babovku ktoru som trosku vyzorovo vylepsila .Teda hmmm ten pokus tam bol..ale mam este pred sebou dost dlhu cestu aby som sa aspon priblizila k dokonalosti.To znamena ze ja vam ukazem postup ale vyzerat by to malo podstatne lepsie ako na mojom obrazku (auc !) po upeceni.
Babovka je stara klasika.Ja ju poznam ,vy ju poznate a vsetci ju jeme cely zivot.S lekvarom,nutelou ci len tak na sucho k cajiku pri telke .
Ako by som vylepsila tento recept ??Urcite nabuduce pridam nejake oriesky,susene ovocie ci extra kusky cokolady ...
                                                  Zebra babovka
Potrebujeme:2 poh polohrubej muky
1 balicek prasku do peciva
1 poh mlieka
1 poh oleja
1 poh praskoveho cukru
3 ks vajicka
2PL kakaa(podla potreby aj viac ci menej)
Postup:Babovkovu formu si vymazeme maslom a vysypeme mukou.Ruru si predhrejeme na 180C.
Vsetky suroviny si zmiesame v miske a potom ich rozdelime na dve casti.Jednu nechame bielu a do druhej polky si pridame 2 PL kakaa(preosiateho)...A zacneme si to pekne vrstvit do babovkovej formy.Zacneme bielou castou na nu pridame cokoladovu cast ....a tak pokracujeme az do konca ...Dame piect na 35-40 min.Ci je babovecka hotova si overte sparatkom :)














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára