štvrtok 1. augusta 2013

Nutella cheesecake

Novy mesiac chcem privitat niecim hriesnym.Nutella cheesecake od Nigelly Lawson sa mi zdal ako spravna volba.....A veru podaril sa...Nad moje ocakavania !!A este ked k tomu pridate dobru babsku spolocnost...keci keci keci pri dobrom vine a tento poklad.....Tak mi verte : Lepsie by uz bolo iba ak by vam na dvere zaklopala samotna Nigella a pridala sa k vam..:)
POZNAMKA : NEPOCITAJTE KALORIE !!!!! Nie prosim nie !! Aspon raz za cas len tak zhresit vam predsa nemoze ublizit !!!
Ja osobne som nechala cheesecake odpocivat celu noc.
Ak sa vam stane ze vam cheesecake zostane aj do dalsieho dna ( Dufam ze si zo mna robite srandu ! ) tak bude urcite este lepsi ako den pred.
                                              Nutella cheesecake
Potrebujeme:250g keksov (napr bebe )
75g masla,zmeknuteho
400g nutelly,izbovej T
100g lieskovych orechov,rozdrvenych
500g cream cheese,izbovej T
60g praskoveho cukru
Postup: Kekse,maslo a 1 PL Nutelly si dobre rozdrvime v kuchynskom robote.Pridame 25g lieskovych orechov .Vysypeme to na tortovu formu (23cm) a rukou dobre utlacime . Ulozime do chladnicky
Cream cheese si zmiesame s praskovym cukrom a pridame nutellu.Dobre premiesame.
Z chladnicky si vytiahneme cheesecake zaklad a nutellovu zmes si nan rozotrieme.Na povrch si vysypeme zvysok orechov a dame do chladnicky na minimalne 4 hodiny (ideal je cez noc )

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára