utorok 26. februára 2013

Egg Fried rice with peas and prawns

Minulý rok som bola v raji(ostrov Koh Samui v Thajsku) a bol to pre mňa nezabudnuteľný zážitok.Nielen ten turistický kedy máte možnosť poobjavovať chrámy,vidieť Big Budhu,mesto Chaweng,pláže,more,kokteily a hlavne to naaaaaaaaaaaaaaajlepšie jedlo aké som kedy jedla :)Nikdy predtým som neochutnala morské plody a priznám sa najskôr som mala menšie obavy ...ale ...napokon som sa ho nemohla dojesť :)A hlavne teraz v takéto zimné dni mi proste chýba to teplo,dobrý shake a chutné jedlo..Relax:)Toto je recept na obyčajnú vyprážanú ryžu s hráškom ,vajíčkom a krevetamy.
                                    Egg Fried rice with peas and prawns

Prísady:300 g kreviet(smažených )
            1ČL cesnaku(nakrájaného)
            250g ryže(uvarenej)
            2 vajíčka
            200g hrachu
            olej na panvicu
Postup:Ako prvé si rozohrejeme olej na panvici.Pridáme si cesnak ktorý si trošku osmažíme.
           Pridáme si ryžu a miešame 1 minútku.Odhrnieme si ju na kraj panvice.
           Na prázdnu časť si rozbijeme vajíčka a spravíme z nich praženicu,zmiešame s ryžou.
           Napokon si pridáme,hrášok(ktorý bude tak neuveriteľne chutný že už len pri tej predstave mi tečú slinky :) a krevety.....Nuž a práve teraz môžte byť na seba hrdý lebo ste vytvorili nielen dobrú ale aj  zaujímavú večeru :)
        

  
                       
                           

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára