nedeľa 28. septembra 2014

Rajcinova polievka s orzom

Tuto polievku som nam uvarila este predtym ako som odisla domov.K receptu som sa dopatrala v Jamieho magazine a nadchol ma.Pretoze bol jednoduchy a rychly.A presne take recepty mam rada ked nemam dostatok casu ale obrovsky hlad.Polievocka bola vynikajuca a urcite ju este budem opakovat...
Orzo=cestovina ktora ma tvar ryze :)
                                                   Rajcinova polievka s orzom
Potrebujeme:1PL olivovy olej
1 mensia cervena cibula,najemno nakrajana
2 struciky cesnaku,najemno nakrajane
2CL susenej maty
400g konzerva nakrajanych rajcin
750ml zeleninoveho vyvaru
100g orza
Postup:V hrnci si rozohrejeme olej.Pridame cibulu,cesnak,matu,stipku soli a cierneho korenia.
Smazime na stredne velkom ohni az pokial cibulka zmekne (ale nezhnedne).Pridame rajciny a varime az pokial nam to zhustne (10 minut).Pomocou ponorneho mixera rozmixujeme do hladka a pridame vyvar.Pridame orzo a varime az pokial bude cestovina hotova.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára