štvrtok 4. septembra 2014

Instantna cheesecake zmrzlina

Tak toto je bomba ! Neskutocne rychly jednoduchy a chutny recept z najnovsieho Jamieho Olivera magazinu...Bum bum opat mi dokazal ze je to panko a ze nie nadarmo ho zboznujem :)Okrem ineho tato zmrzlina je uplne super ked sa vam proste nechce zapat ruru a pustit sa do pecenia ale mate obrovsku chut na nejaky dezert ! Ja som pouzila kupovane mrazene ovocie (ktore nebolo extremne sladke ) tak som napokon pridala viac medu aby nam neskrucalo pusinky ...Takze ako ides tak ochutnavaj a prisposob sa vlastnej chuti !
Enjoy !
                                                           Instantna cheesecake zmrzlina
Potrebujeme:800g mrazeneho ovocia (ja som pouzila zmes lesneho ovocia)
300g cream cheese (Philadelphia..alebo ak to nenajdete pouzite mascarpone )
stava z 1/2 citrona
6 PL medu
pomlete lieskove orechy
Postup:Vsetky ingrediencie(okrem pomletych lieskovych orechov) si dame do kuchynskeho mixera a zmixujeme az do hladka ..Zmrzlinu si rozdelime do tanierov a posypeme pomletymi orechmi.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára