nedeľa 17. augusta 2014

Cestovina s hraskom,smotanou a parmezanom (Alfredo pasta with sweet peas)

Urcite kazdy z vas ma z casu na cas den ked mate neskutocny problem nieco urobit.Dokonca co i len pohyb prstom boli..Ja ten den mam dnes..a kedze sa mi nechcelo moc motat v kuchyni tak som zvolila rychly recept.Recept je z knihy od Deb Perelman Smitten Kitchen a naozaj dobry...Ja osobne som nechcela mat super hustu omacku a tak som na koniec pridala vodu z cestovin.
                       Cestovina s hraskom,smotanou a parmezanom (Alfredo pasta with sweet peas)
Potrebujeme:225g cestovin
450g hrasku
240 ml sladkej smotany
45g masla (nesoleneho)
cierne korenie 
1 CL citronovej kory
120g parmezanu (nastruhaneho )
petrzlenova vnat
Postup:Uvarime si cestoviny.Poslednu 1 minutku pred koncom pridame hrasok.Odoberieme si pohar vody v ktorej sme varili cestovinu a precedime.
Do hrnca dame smotanu a nechame bublat az pokial sa nam trosku zredukuje (4 minutky ).Pridame maslo a nechame uplne rozpustit pridame korenie a citronovu koru.Asi 90 g nastruhaneho parmezanu a miesame az pokial sa nam syr uplne rozpusti a omacka bude jemna.Pridame cestovinu s hraskom dobre premiesame a povarime dalsie 2 minutky (ak chcete mat omacku hustejsiu,ak nie tak pridajte trochu vody z cestovin ).Cestoviny rozdelime na taniere posypeme zvyskom parmezanu a nasekanenou petrzlenovou vnatou










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára