nedeľa 13. júla 2014

Ricottovo broskynovy kolac

Dalsi jednoduchy a uzasne chutny recept ktory mam z jedneho talianskeho blogu .Samozrejme hned co som nan natrafila musela som spisat vsetky suroviny a postup ..a bezala som do obchodu...Ani neviem ako a kolac sa uz piekol...A veru bola to neskutocna dobrota :)Odporucam 
POZNAMKY:Ehm no jasne takze v nasom dome mi opat zmizli 2 tortove formy....Sci fi dom...veci tu  proste miznu a ja som miesto okruhlej formy bola nutena pouzit stvorcovu formu..Co bolo fajn ..Kolac bol vynikajuci a vzdy bude nech ho peciete v  comkolvek :)uviedla som original recept ..
Ricottovo broskynovy kolac
Potrebujeme:250g hladkej muky
250g ricotty
190g krupicoveho cukru
3 vajicka
3 velke broskyne
2 CL prasku do peciva
Postup:Ruru si predhrejeme na 175C.Tortovu formu (20cm ) si vylozime papierom na pecenie.
V miske si zmiesame cukor a vajicka az do hladka a pridame ricottu.Vsetko dobre premiesame.
V dalsej miske si preosejeme muku a prasok do peciva..A postupne pridavame do ricottovo vajickovej zmesi..
2 broskyne si nakrajame na mensie kusky.Poslednu broskynu si nakrajame na tenke platky.Tie dve broskyne ktore sme si nakrajali mensie kusky si pridame do cesta.Premiesame a cesto nalejeme pripravenej tortovej formy.Na vrch poukladame broskynove platky...A dame piect na 1 hodinu (mne to trvalo menej ..Treba si to sledovat.)













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára