utorok 15. júla 2014

Cheesy chilli

Pred niekolkymi dnami sme mali tu v Anglicku neskutocne skarede,chladne a uprsane pocasie.Take typicke jesenne pocasie kedy vam totalne klesne nalada a vsetko co chcete urobit je zahrabat sa pod perinu...Co som aj urobila ale nakolko isiel na mna hlad musela som sa z nej vyhrabat a pripravit si nieco...Letny salat som vymenila sa hrejive chilli ktore mi zdvihlo naladu a naozaj neskutocne dobre chutilo...Mimochodom az tak dobre ze som nemohla odolat a pri prvej miske som si paradne popalila jazyk :) Ale stalo to za to! :) Aj F si pochutil a zhodnotil ze toto sa u nas doma musi este opakovat :)
Cheesy chilli
Potrebujeme:110g choriza (pouzite klobasu ak chorizo nezozeniete )
500g mleteho hovadzieho masa
1/2 CL kakaa
1 CL oregana
15ml (1PL) rajcinoveho pretlaku
400g konzerva nakrajanych rajcin
125ml vody (ja som pouzila vodu ktorou som si vyplachla plechovku z rajcin)
2 CL worcesterkej omacky
400g konzerva cervenej fazule
2x125g mozarelly
sol a korenie
Postup:Chorizo si nakrajame na hrubsie platky a tie si potom prekrojime na polku.Dame ich do hrnca a smazime az pokial nam zacnu pustat krasnu oranzovu mast.Pridame mlete maso a nechame zhnednut.Pridame kakao,oregano a rajcinovy pretlak.Poriadne premiesame a pridame konzervu nakrajanych rajcin.Konzervu vyplachneme vodou a (vodu !! nie konzervu :D )pridame do masa.Sucasne pridame aj worcester omacku a cervenu fazulu..Dobre premiesame..prikryjeme pokrievkou a nechame pomalicky bublat na najnizsom ohni 20 min...Ked bude chilli hotove dame do misky a pridame natrhane kusky mozarelly...Mozme podavat so zemiakmi,tortillami,ryzou alebo tak ako ja iba s bagetkou :)









Inspiracia:Nigella Lawson:Kitchen recipes from the heart of the home




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára