nedeľa 5. januára 2014

Polievka z pecenej mrkvy a fenyklu

Predpokladam ze kazdy z nas z casu na cas potrebuje tanier vynikajucej (ano,sama som prekvapena ze som toto slovo pouzila pri polievke :) polievky.Ci ich zboznujete/neznasate vase telo ich proste vyzaduje.A preto som sa rozhodla ze tento rok musim uvarit viac polievok (U nas doma takmer kazdy tyzden kraluje Lemony Chicken and Pasta Soup ktoru mozte najst na blogu )Chcem zacat touto jednoduchou,chutnou a vydatnou polievkou ktoru som nasla v Jamieho Olivera magazine.A veru bolo to osudove najdenie lebo je proste nadpozemsky dobra a som si ista ze bude patrit medzi nase domace polievkove hviezdy ( F je z nej rovnako nadseny ako ja.Dokonca ju jedol aj na ranajky :)
                                                       Polievka z pecenej mrkvy a fenyklu
Potrebujeme:1 kg mrkvy,ocistenej,osupanej a nakrajanej
2 fenykle,ocistene a nakrajane
1 cibulu,nakrajanu
olivovy olej
2 struciky cesnaku,neolupane
1,6 litra zeleninoveho vyvaru
smotanu na ozdobenie
Postup:Ruru si predhrejeme na 190C.Na plech si dame mrkvy,fenykel a cibulu polejeme olivovym olejom(asi 2 PL).Dobre zmiesame tak aby sme ho mali vsade.Dame piect na 20 min.Po 20 minutach vytiahneme pridame 2 struciky cesnaku a dame opat piect na 20 min.Potom vytiahneme z rury,dame do hrnca so zeleninovym vyvarom(cesnak zbavime supky) a privedieme k varu.Napokon znizime plamen a nechame bublat 15 min.Po 15 minutach polievku rozmixujeme pomocou ponorneho mixera a mozme papat.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára