nedeľa 12. januára 2014

Chilli con carne

Viem ze sa sami seba pytate na akej novorocnej droge ficim ked som uviedla uz treti nesladky recept;Ale dovolte mi povedat vam jednu vec:Mozno s obrovskou radostou uverejnujem recepty na torty kolace a vsetko co obsahuje cukor ALE na ranajky nejedavam brownies na obed nemavam torty a na veceru do seba nepcham cookies..Ale stravujem sa normalne.Varim ako kazdy iny clovek .Nezijem na sladkostiach ...nebojte sa :)A preto som sa rozhodla ze nic sa nestane ak sa s vami raz za cas ( ja viem ja viem prave teraz je moment ked prekrutite ocami a otravene mi pripomeniete :Toto uz je treti recept !) podelim o normalny recept na normalne jedlo z ktoreho sa aj najete a nehrozi vam pritom diabetes.Tento recept mam od Jamieho Olivera  ..Ale aj tak som si nemohla pomoct a urobit mu par malinkych zmien.
POZNAMKA:Rozhodla som sa ze vzdy vas informujem o akychkolvek vylepseniach ktore som urobila tomuto receptu.Nevarila som svoje chilli con carne 1 hodinu tak ako je uvedene v recepte.Ale trvalo mi to iba cca 30 min.Napokon som ako bonus pridala o jeden strucik cesnaku ,pridala som za hrst Azijskeho petrzlenu (Mozte ho najst aj pod nazvom Coriander,alebo Cilantro),1 PL cukru na zvyraznenie chuti ,pridala som este na viac cierneho korenia a soli.Nevarila som to uz dalej.Vypla ohen a paradne som si popalila jazyk.Dufam ze si konecne zapametam ze mam byt trpezlivejsia.
                                                       Chilli con carne
Potrebujeme:2 stredne velke cibule
2 struciky cesnaku
2 stredne velke mrkvy
2 zelerove stonky
2 cervene papriky
olivovy olej
1 vrchovatu CL chilli korenia
1 vrchovatu CL mletej skorice
1 vrchovatu CL mletej rasce
sol
cierne korenie
400 g konzerva ciceru
400 g konzerva cervenej fazule
2 krat 400 g konzerva pokrajanych rajcin
500g mleteho hovadzieho masa
1 mensi zvazok Azijskeho petrzlenu
2 PL balzamikoveho octu (ja som ho nepridala )
Postup:Na drobno si nakrajame cibulu,cesnak,mrkvu,zeler a papriku( papriku si prekrojime na polku,zbavime zrniecok a nakrajame na pasiky ).Do hrnca si dame 2 PL olivoveho oleja na stredne velky ohen.Pridame nakrajanu zeleninu.Pridame chilli korenie,mletu skoricu,rascu,sol a c.korenie.Premiesame si kazdych 30 sekund pocas 7 minut az pokial nam zelenina zmekne a trosku zmeni farbu.
Pridame cicer,cervenu fazulu (oboje precedene )a rajciny.Takisto si pridame mlete maso(vacsie kusky si rozpolime varechou).1 prazdnu plechovku od rajcin si naplnime vodou a pridame(prosim nepridavajte tam tu kozervu ale iba tu vodu z nej ..Iba sa uistujem :)Na drobno si nakrajame stonky z petrzlenu (listky si zatial odlozime do chladnicky.Pouzijeme ich neskor ) a pridame do chilli con carne.Napokon pridame balzamikovy ocot a opat sol,cierne korenie.Privedieme k varu ,znizime plamen na najnizsie prikryjeme pokrievkou (ale nie celkom musi tam byt aspon mala medzierka cez ktoru bude unikat para).A nechame pomalicky bublat 1 hodinu ( JA SOM TO VARILA IBA 30 MINUT )

















 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára