pondelok 16. decembra 2013

Vanilkovy cukor

Ked tak nad tym premyslam vanilkovy cukor pouzivam len vynimocne.Skor uprednostnujem vanilkovy extrakt ktory ma krasnu aromu a ...mam ho vzdy po ruke ...Avsak potom co som dnes urobila tento vanilkovy cukor som presvedcena ze sa to zmeni.Je to naozaj velmi jednoduche a budete mat k dobru 500g vanilkoveho cukru ( super nie ? ) a navyse vam aj usetri peniaze.A samozrejme nemozem zabudnut spomenut ze toto je dalsi krasny vianocny darcek ktorym mozete potesit svojich pribuznych.
Ja som pouzila krystalovy cukor ale bez problemov mozte pouzit aj krupicovy cukor.Ak zozeniete vanilkovy lusk ktory ma cca 20-25 cm mozte pouzit iba 2.Moje lusky su celkom kratke ( 10 cm ) tak som pouzila az 4.
                                                              Vanilkovy cukor
Potrebujeme:500g krystaloveho cukru
4 vanilkove lusky
Postup:Vanilkove lusky si rozkrojime po dlzke a zrniecka si pomocou spicky nozika zoskrabeme .Tie pridame k cukru.Velmi dobre to premiesame.Az pokial budeme mat vsetky jadierka zmiesane s cukrom.Napokon pridame vanilkove lusky.Opat premiesame a presypeme do vzduchotesnej nadobky.Nechame vyluhovat 2-3 tyzdne a potom mozme veselo vypekat :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára