štvrtok 19. decembra 2013

Kakaove brownies

Som tak posadnuta jedlom,ze o nom dokazem rozpravat/diskutovat cele hodiny a mam pocit akoby ubehlo len par minut.Je to pre mna nevycerpatelna tema.Minuly tyzden som viedla zaujimavy rozhovor o kakau ktory ma v mnohych veciach obohatil ( totizto rada nasavam nove informacie ).Moje naojblubenejsie (chutovo zaujimave a vona je uplne lakava ) kakao je : Green & Black Cacao...ale predpokladam ze to asi na SK nezozeniete..V kazdom pripade som vam vsak upiekla tieto uzasne kakaove brownies ktore som si vychutnala s lattem (ale to uz tak asi nie je prekvapive.Latte a dobre brownies su proste moja slabina )..Ehm a F vam ich tiez vrelo odporuca ( nevedel sa ich dojest :))
Ak by ste chceli kludne mozte pridat aj 75 g vlasskych orechov :) ( ja som nechcela :) :) :)

                                                               Kakaove brownies
Potrebujeme:140g masla ( nesoleneho)
250g krystaloveho cukru
65g kakaa
1/4 CL soli
1/2 CL vanilkoveho extraktu (ja som pouzila vanilkovu pastu)
2 vajicka ( velkosti L ),studene priamo z chladnicky
65g hladkej muky
Postup:Ruru si predhrejeme na 160C.Do hrnca si dame vodu (tolko aby sa nam nedotykala misky v ktorej budeme mat kakaovo maslovu zmes) a nechame ju zohriat az pokial nam zacne vriet.
Do misky ktoru si ulozime do tzv vodneho kupela si dame maslo,krystalovy cukor kakao a sol. Ulozime to na hrniec s vriacou vodou.Z casu na cas premiesame.Nebojte sa nerozpusti sa nam to do hladka,...Nechajte to vo vodnom kupeli do momentu az ked sa kakaovej zmesy dotknete prstom a bude horuca .Zoberieme z vodneho kupela.A dobre premiesame aby nam trosku schladla.Pridame vanilkovy extrakt a dobre zmiesame.Po jednom a velmi velmi rychlo vmiesame vajicka.A v tomto momente cesto uplne zmeni vyzor...a z toho co predtym vyzeralo ako ...ehm ...no velmi divne...sa stane krasne hladke cesto.Leske a velmi huste (kludne by som to mohla zjest aj v tomto momente :)Pridame muku ktoru rychlo a dobre vmiesame.Napokon cesto nalejeme do stvorcovej formy a dame piect na 20-25 min.(ale odporucam ich nechat piect o 10 min dlhsie pre lepsi vysledok).Po vytiahnuti z rury nechame vychladnut a az potom mozme jest :)













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára