streda 22. mája 2013

Churros s cokoladou


To ze zboznujem doughnuts a ze kazdy den okolo 14:00 moj zaludok vyhrava a ja ho musim neodkladne upokojit aspon lyzickou cokolady vas asi neprekvapi.Je to strasny zlozvyk.Ale ja som si uz za tie roky zvykla :DUz davnejsie som bola tak chora ze mi lekari zakali jest sladke.Nech to bude zniet akokolvek nedospelo...proste som nevydrzala.Moj organizmus proste ....potrebuje kazdy jeden den aspon malinky kolacik ktory ma privedie ...do raja ? :)Churros su vlastne spanielske doughnuts ktore su velmi popularne.Dufam ze kazdy z vas pozna Nigellu Lawson od ktorej som pripravila moje churros. Velmi dobre si pametam na tu cast kde ich pripravovala a ja som tuzobne prehltala slinky.Vedela som ze ich budem MUSIET pripravit ak chcem mat opet niekedy pokojny zivot.A tak sa stalo...Jeden den po praci som rychlo vbehla do kuchyne a pustila sa do ich pripravy...A nelutujem....Hlavne ta cokolada k nim ...Och...Och...no co vam budem hovorit :)...Azda iba tolko ze pokial mate nejaku oblubenu cokoladu (ci uz bude horka alebo mliecna,len tak BEZ orieskov ci ovocia ) bude fakt dobre ak ju pouzijete pri tomto recepte.
                                         Churros s cokoladou
Potrebujeme:
  • 90 g krupicoveho cukru
  • 1 PL skorice
  • 125 g hladkej muky
  • 125 g self raising muky (200g hladkej muky+1CL prasku do peciva )
  • stipka soli
  • 2 PL olivoveho oleja
  • 1 liter slnecnicoveho oleja (na vysmazanie)
Postup:Obe muky si preosejeme do misky so solou a v strede si urobime jamku.
V dalsej miske si zmiesame olivovy olej a 450ml vriacej vody.Pridame do muky a pomocou vydlicky zmiesame.Cesto bude velmi lepkave .Nechame ho odpocinut 10 min.
Olej si zohrejem v hrnci.Cesto naplnime do striekacieho sacku(naj by bolo ak by bol so stredne velkou hviezdicovou trubickou.ja som taky nemala ) a vytlacame do oleja.(na velkosti v podstate nezalezi,vsetko je iba na vas :)Avsak do hrnca vytlacte max 3 naraz,inak sa vam zlepia.Varime ich 3-4 min.Vyberieme,nechame odkvapkat a obalime v (skorica+cukor) skoricovom cukri.
                                        Cokoladova omacka
Potrebujeme:
  • 200 g horkej cokolady,nasekanej na vecsie kusky
  • 50 g mliecnej cokolady,nasekanej na vecsie kusky
  • 2 PL golden syrup(ak nemate kludne pouzite med)
  • 300 ml sladkej smotany 
Postup:Vsetky prisady si dame do hrnca a miesame az kym sa nam nerozpustia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára