utorok 26. januára 2016

Cookies z arasidoveho masla s kuskami cokolady

A su uplne bez muky.Viem sama som prekvapena.Hlavne tym ze mi chutia a ze su jedle.Upiekla som ich pre kamaratku na cestu vlakom aby mala nieco pri knihu..Velmi si ich chvalila a tak som sa rozhodla podelit o recept !
                                         Cookies z arasidoveho masla s kuskami cokolady
Potrebujeme:225g arasidoveho masa (smooth )
100g hnedeho cukru
1/2 CL sody bikarbony
stipka soli
1 vajicko (velkost L)
1 CL vanilkoveho extractu
50g cokoladovych kuskov
Postup:Ruru si predhrejeme na 180C.
V miske si zmiesame arasidove maslo,hnedy cukor,sodu bikarbonu a sol.Pridame vajicko a vanilkovy extrakt.Napokon pridame cokoladove kusky a vsetko poriadne premiesame.Vytvorime si gulky ktore poukladame na plech a dlanou stlacime tak aby sme mali placky.Pecieme 10 min.Po vytiahnuti z rury budu vyzerat ze este nie su hotove ale nezlaknite sa..Oni stvrdnu ked vychladnu.







1 komentár:

  1. Zdravím,
    cookies vyzerajú lákavo a super, len neviem, či by sa vydarili aj z bezlepkovou múkou, nakoľko už dva týždne viem, že trpím celiakiou... a tak moje pečenie musím prispôsobiť môjmu ochoreniu.
    Vaše recepty sú fantastické, zajtra sa chystám pripraviť kačacie stehná podľa Vášho receptu.
    Majte pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť