nedeľa 22. novembra 2015

Chilli omacka s cesnakom a zazvorom

Jeden vecer som mala neskutocnu chut na pecene zemiaky a pikantnu omacku.Tento recept som nasla v najnovsej knihe od Nigelly a kedze som mala doma vsetky ingredience tak som sa hned do nej aj pustila..Omacka je bozska ! Hoci je naozaj neskutocne pikantna a urcite nie pre kazdeho (ja som svoje papricky zbavila zrniecok nakolko som chcela aby si ju dokazali vychutnat aj spolubyvajuci bez toho aby im vypalila dieru v krku) .....Momentalne mi v chladnicke opet lezi kusok cerstveho zazvoru a som si 100% ista ze zajtra z neho pripravim opet tuto omacku .
                                              Chilli omacka s cesnakom a zazvorom
Potrebujeme:100g cervenych chilli papriciek,nakrajane na mensie kusky
2 struciky cesnaku,ocistene
10cm kusok cersveho zazvoru (50g),ocisteneho a nakrajaneho
1CL morskej soli
4CL slnecnicoveho oleja
2CL cukru
stava z 1 limetky
Postup:Vsetky ingrediencie si dame misky a pomocou mixera rozmixujeme do hladka.
Nechame 15 minut postat .Prelejeme do pohara.Chut omacky zintenzivnie po dlhsom stati.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára