utorok 18. augusta 2015

Rajcinova omacka s ancovickami podla Marcelly Hazan

Vzdy ked pripravim tuto omacku nedokazem ju prestat jest az pokial nie je po nej.Urcite najlepsi objav tohto roka (zatial ).Vdaka ide Marcelle Hazan ktora je pre mna osobne velky vzor a legenda .
A teraz ma ospravedlnte musim ist dojest zvysky......
                                       Rajcinova omacka s ancovickami podla Marcelly Hazan
Potrebujeme:1 cesnakovy strucik (nakrajani )
3PL olivoveho oleja
5 ancoviciek
400g celych paradajok z konzervy
Postup:V hrnci si zohrejeme olej a pridame cesnak nechame chvilku smazit a pridame ancovicky.Poriadne premiesame a smazime az pokial sa nam ancovicky rozpustia.Napokon pridame paradajky a nechame bublat na najnizsom ohni 20-25 minut.Ked bude omacka hotova premiesame so spagetami.






3 komentáre:

  1. čauky Deni, tvoje recepty sú top ! Ančovičky mi ležia v chladničke asi pol roka - v lidli mali nejaký "týždeň" :) že by som ich konečne použila? :) - chcem sa len spýtať, je to veľmi cítiť za rybkou ? ( netuším, ako chutia ). Ďakujem ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Ani nevahaj ich pouzit tato omacka je uplne fantasticka ! :)Nie vobec sa neboj nechuti az tak velmi rybou ..Musis to co najskor pripravit :)Pekny den prajem ! :)

      Odstrániť
  2. Diky Deni :) idem pozrieť, či mám tie malé fazuľky a spravila by som aj tvoju dnešnú polievočku - TOP ! :)

    OdpovedaťOdstrániť