utorok 2. júna 2015

Jahodovo mandlove crumble

Dostali sa mi do ruk jahody s ktorymi som nevedela co urobit -chutovo neboli moc sladke a tak mi napadol crumble o ktorom som uz predtym tak vela pocula a citala. Recept je od Nigelly Lawson a ako vzdy dopadol na vybornu.Naozaj mi to pride ako skvely dezert na posedenie s priatelmi ked po vybornom obede ako bonus prinesiete na stol tuto neskutocne uzasne vonajucu a chutiacu dobrotu...A s vanilkovou zmrzlinou je to nebezpecna kombinacia ...Ja osobne skusam momentalne vsetky mozne variacie a nikdy sa ich nedokazem nasytit pretoze crumble bude vzdy chutit absolutne bozsky!
(Ak chcete nemusite si jahody vobec prekrajovat na pol tak ako som to urobila ja ! )
                                                  Jahodovo mandlove crumble
Potrebujeme:500g jahod
50g krupicoveho cukru
25g mletych mandli
4 CL vanilkoveho extraktu
Na mrvenicku:110g hladkej muky
1 CL prasku do peciva
75g studeneho masla
100g mandlovych lupienkov
75g demerara cukru
Postup:Ruru si predhrejeme na 200C.
Jahody si zbavime stoniek a dame do formy v ktorej budeme piect crumble.Pridame mandle,cukor a vanilkovy extrakt.Premiesame a pripravime si mrvenicku.
Do misky si dame muku a prasok do peciva.Prstami zapracujeme maslo az pokial budeme mat mrvenicku.Vidlickou vmiesame demerara cukor a mandlove lupienky.
Mrvenicku rozsypeme po celych jahodach a dame piect na 30 minut .










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára