sobota 14. marca 2015

Brownies s arasidovym kremom

Kombinacia cokolady a arasidoveho masla je uplne neskutocna.Najskor som sa obavala toho ci nebude arasidovy krem az prilis moc slany ale ked som videla ako rychlo tieto brownies zmizli vsetky pochybnosti som hodila za hlavu.Su to najlepsie a najzaujimavejsie brownies ake som doteraz upiekla.Urcite by ste ich mali vyskusat lebo naozaj stoja za to !
                                                     Brownies s arasidovym kremom
Potrebujeme:Brownies:170g masla (nesoleneho)
90g cokolady (ja som pouzila 53%)
175g krystaloveho cukru
1 PL vanilkoveho extraktu
3 vajicka
1/2 CL sol
40g kakaa
70g hladkej muky
Arasidovy krem:85g masla,izbovej T
100g smooth arasidoveho masla
40g praskoveho cukru
Postup:Brownies:Ruru si predhrejeme na 160C.Stvorcovu formu si namastime maslom a vylozime papierom na pecenie.Maslo si roztopime a pridame k nemu cokoladu.Nechame stat 1 minutu.Premiesame az pokial sa nam cokolada uplne rozpusti.Vmiesame cukor a vanilkovy extrakt.Pridame vajicka a sol.A vsetko poriadne premiesame.Napokon pridame muku a kakao.Opat dobre premiesame a cesto nalejeme do pripravenej formy.Dame piect na 25-30 minut.Brownies po vytiahnuti z rury natrieme arasidovym kremom!
Arasidovy krem:V miske si spolu vyslahame vsetky ingrediencie az pokial bude krem hladky.





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára