nedeľa 7. decembra 2014

Tekvicovy cheesecake

Tak tento cheesecake bol u nas hit !! A hlavne konecne sa mi podaril...Od minuleho roka som upiekla uz 5 cheesecakov a ani jeden sa mi nepodaril (okrem toho som urobila 2 ktore boli celkom fajn )..Mala som pocit ze pecene cheesecakes su proste nad moje schopnosti a uprimne som uz z toho zacinala mat malu depku ked som videla ako ich vsetci dokazu urobit ...Avsak v skrinke mi stalo tekvicove pyre a ja som naozaj nevedela co s nim .. A  tak som si spomenula na Nigellu Lawson a tento recept...Okamzite som sa pustila do pripravy a musim povedat ze som nadmieru spokojna...
Ja som svoj  cheesecake piekla o dobrych 20 minut kratsie.
                                      Tekvicovy cheesecake
Potrebujeme:250g keksov
1/4 CL mletej skorice
125g masla,roztopeneho
425g tekvicoveho pyre
750g kremoveho syra (Philadelphia)
200g krupicoveho cukru
6 vajec (velkost L)
stava z polky citrona
Postup:Ruru si rozohrejeme na 170C.
Kekse si rozdrvime na drobno pridame maslo a skoricu.Poriadne premiesame a natlacime na dno tortovej formy (23cm).
V miske si zmiesame tekvicove pyre a kremovy syr.Pridame skoricu opat dobre premiesame a po jednom vmiesame vajicka....Napokon pridame citronovu stavu a vsetko opat dobre premiesame ...
Tuto kremovu hmotu nalejeme na keksovo maslovu zmes ..(formu si obalime foliou a alobalom tak aby sme sa uistili ze nam sa nam do nej nedostane voda )..
Vlozime do vodneho kupela a dame piect na 1 3/4 hodiny.Po upeceni by cheesecake mal byt po okrajoch trosku akoby odlepeni od tortovej formy a nemal by sa uz triast ..















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára