štvrtok 6. marca 2014

Susienky s kuskami cokolady podla Jim Lahey’s (Jim Lahey’s Chocolate Chip Cookies)

Len tazko sa mi veri ze dnes je uz stvrtok a hlavne ze je uz marec.Cas plynie neuveritelne rychlo a keby mozem tak ho aspon na par minut zastavim aby som si dokazala vychutnat taketo momenty.Ale je velmi dolezite si aspon trosku zlepsit naladu a preto su tu tieto susienky.
Okrem toho ze tu strasne jednoduche na pripravu su aj velmi chutne.Najviac ma bavilo obhryzavat ich chrumkavu cast a napokon sa vitazoslavne dostat k cokolade:)
                                                 Susienky s kuskami cokolady
Potrebujeme:1 poh+2 PL hladkej muky
stipka soli
1/2 CL prasku do peciva
170 g masla,izbovej T (nesoleneho)
3/4 poh hnedeho cukru
1/4 poh krystaloveho cukru
1 vajicko (velkost L)
1/2 CL vanilkoveho extraktu
1 poh cokoladovych kuskov
Postup:Ruru si predhrejeme na 220C.Plech si vylozime papierom na pecenie.
V miske si zmiesame muku,sol a prasok do peciva.
V dalsej miske si pomocou elektr.mixera vyslahame oba cukre a maslo az do hladka(2-3 min).Pridame vajicko a vanilkovy extrakt.Dobre premiesame.A pomaly vmiesame mukovu zmes.Napokon pridame cokoladove kusky.Dobre premiesame.
Pomocou polievkovej lyzice si vytvaruje gulky a poukladame ich na plech (medzi nimi musi byt aspon 2 cm medzera).Dame piect na 6-8 min (ja som ich piekla 8 min).Po vytiahnuti z rury nechame vychladnut a az potom prelozime na tanier a mozme papat :)
















Inspiracia:Jim Lahey

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára