piatok 20. decembra 2013

Kokosove makronky

Kokosove gulky su u nas vianocnou klasikou ktoru kazdy miluje.Ked som nasla tento recept na kokosove makronky nemohla som sa dockat kym ho vyskusam.Predstavovala som si kokosove gulky c 2....Ako som sa len mylila...Nieco podobne ako tieto makaronky som nikdy predtym nevyskusala..a preto ma to velmi milo a prijemne prekvapilo.Chutovo su velmi dobre (F neznasa vsetko co obsahuje kokos ale tohto sa nevedel dojest...Neviem si to vysvetlit.Ked ho chcem potrestat vzdy mu kupim Bounty-ktore ja milujem- a doteraz to vzdy fungovalo.Nastali pre mna velmi ale velmi zle casy ) avsak nabuduce ich skusim obalit aj v cokolade. Pre taky mensi efekt .(mozno to pisem len preto lebo v poslednej dobe mam obrovsku chut na cokoladu a akosi sa jej neviem dojest.)
                                                        Kokosove makaronky
Potrebujeme:370 ml sladkeho kondenzovaneho mlieka
370g struhaneho kokosu
1 CL vanilkoveho extraktu(jja som pouzila vanilkovu pastu)
2 vajickove bielky
Postup:Ruru si predhrejeme na 160C.Plech si vylozime papierom na pecenie.
V miske si zmiesame kokos,kondenzovane mlieko a vanilkovy extrakt.V dalsej miske si vyslahame bielky do tuha.Pomalicky ich vmiesame do kokosovej zmesy.Urobime si male gulicky.Polozime na plech a dlanou trochu pritlacime.Pecieme 20-30 min.(mne stacilo iba 20 min.Peciem do momentu ked budu zlato hnede )










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára